اینکه بگی
اینکه بگی
فراموشش کردم یا میکنم
یه دروغ بزرگه
ما آدما فقط یاد میگیریم
که با نبودن عشقمون
کنار بیایم
نه اینکه فراموشش کنیم
دوستان کپی آزاد
فراموشش کردم یا میکنم
یه دروغ بزرگه
ما آدما فقط یاد میگیریم
که با نبودن عشقمون
کنار بیایم
نه اینکه فراموشش کنیم
دوستان کپی آزاد
- ۸۱۲
- ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط