{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکـــے....

یکـــے....

در آرزوے دیدن توست
یکـــــے.
در حسرت بوسیدن توست
ولــــے..
من سادہ و بے ادعایم
تمـــــام.
هستے ام خندیدن توست

‎‌‌‌ ‎‏‎
دیدگاه ها (۱)

بعد تو رو هیچکسی غیرتی ندارم

اینکه بگیفراموشش کردم یا میکنمیه دروغ بزرگهما آدما فقط یاد م...

تنهایی...گفتم که چرا تنهایی؟گفت اگرمیدانستی....که چه زخمی دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط