{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+ ای در "دلم" نشسته ؟

+ ای در "دلم" نشسته ؟
- جانِ "دلم"؟
+ از توکجا گریزم؟
- بغلِ خودم ...
دیدگاه ها (۱)

-پریشان دل، به جاییمن، به جایی...!

To see your smile once more, that's all i ask for..

Sevdiğini belli et gizlemek başkalarına fırsat bermektir

یه شب خوب یه شام عالی پلو میگو کنار خانواده عزیزم ..

من موریانه ای هستم که خوراکم نه چوب، بلکه جان خودم است.

مود نیواد: خودم تنهاتنها دلم...مود نیواد 2: ای ک....

قمار آخر توام نشسته ای مرا ببازی…نشد دوباره از شکسته های من‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط