{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-پریشان دل، به جایی

-پریشان دل، به جایی
من، به جایی...!
دیدگاه ها (۱)

To see your smile once more, that's all i ask for..

I don't hate People, I just love People who loves me.

+ ای در "دلم" نشسته ؟- جانِ "دلم"؟+ از توکجا گریزم؟- بغلِ خو...

Sevdiğini belli et gizlemek başkalarına fırsat bermektir

دلم را غنچه کن گر‌میتوانی، پریشان کردن دل ها هنر نیست

مروح کن دل و جان را دل تنگ پریشان را گلستان ساز زندان را بری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط