{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیفهمم چرا

نمیفهمم چرا
دیدگاه ها (۰)

ن بد میگم ازت..فقط میرم فاصله میگیرم ازت:)

الان دارم نمیفهمم

میشه یکی بگه چیشد :/نمیفهمم :/

نمیفهمم چیهه؟کسی میدونه؟#کیپاپ #کی_پاپ #کیدراما #درام_کره‌ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط