{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ن بد میگم ازت..

ن بد میگم ازت..
فقط میرم فاصله میگیرم ازت:)
دیدگاه ها (۲)

نمیفهمم چرا

بس که زنگی نکردم ترسی از مردن ندارم

فقط میرم فقط فاصله میگیرم ازت :)

ازت میگیرم حس بهتر ...

ازت میگیرم من هس بهتر: ))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط