خــدایــا..
خــدایــا..
چـرا همیشه سهــم ادما تنهاییه....چرا هیچوقت کسی رو پیدا نمیکنیم که از عمق قلبش درکمون کنه....
چرا اینهمه تنهایی...
چـرا همیشه سهــم ادما تنهاییه....چرا هیچوقت کسی رو پیدا نمیکنیم که از عمق قلبش درکمون کنه....
چرا اینهمه تنهایی...
- ۶۳۶
- ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط