گفتم : دعا چیست؟
گفتم : دعا چیست؟
گفتند : طلب نیاز از بی نیاز
گفتم : التماس دعا چیست؟
گفتند : خوبان را در درگاه خدا
واسطه قرار دادن
پس با افتخار می گویم :
ای خوبان خدا
#التماس_دعا🙏
گفتند : طلب نیاز از بی نیاز
گفتم : التماس دعا چیست؟
گفتند : خوبان را در درگاه خدا
واسطه قرار دادن
پس با افتخار می گویم :
ای خوبان خدا
#التماس_دعا🙏
- ۱.۶k
- ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط