زخمی که می زنیم...!
زخمی که می زنیم...!
دلی که می شکنیم...!
ارزان نیست...!
یک روزی باید...!
بهایش را بپردازیم..!
یک وقتی شاید ..!
همین نزدیکی ها ..!
یا مقداری دورتر..!
قیامتی هم هست..!
دلی که می شکنیم...!
ارزان نیست...!
یک روزی باید...!
بهایش را بپردازیم..!
یک وقتی شاید ..!
همین نزدیکی ها ..!
یا مقداری دورتر..!
قیامتی هم هست..!
- ۱.۰k
- ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط