{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و عکسی مسخره از من

و عکسی مسخره از من
:-D
خخخخخ والا
:$
:-/
دیدگاه ها (۱۸)

my,CC:-) :$ B-) :| WTF?

شب شیییک من برم لالا:-D :-? :-/

بعله

:-/ خخخ

pov:قیافم وقتی میخوام تو عکس لبخند نزنم و جدی به نظر بیام وح...

برای بار پنحم اومدم پارک "ساعت ۲:۵۴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط