{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+وآی،شُمآ دوتآ چِقد به هم میآید‌♡-♡

+وآی،شُمآ دوتآ چِقد به هم میآید‌♡-♡
-آره وَلی مآ فقط دوستِه معمولـی هستیم!
×دُروغ میگِه
+خیلی خوبید شُمآ دوتا*-*
×مثلآ مآ جُفتِمون دیوونِه ایم
-جُفتمون بیوتیفولیم^~*
+تآ حالا کَسیو شبیه شُمآ دو تا ندیدم!
-بِهم میآیم وَلی مالِه هَم نمیشیم =]
دیدگاه ها (۴)

بهش میگم: سینما بودم!میگه: با کی؟!-: استادم-: اسمش چیه؟-: مر...

ینی ناموصا دلش تنگ نمیشه یا مسخره بازی درمیاره؟😑

فنچای کی بودید شما؟😍 😓 ✌

( خانواده جاسوس)پارت6زنگ اخر خورد دامیان_بکی_انیا_نوچه های د...

از خوندن رمان لذت ببرید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط