ننه هر چی بدبختی کشیدیم ,
ننه هر چی بدبختی کشیدیم ,
گفتی حکمت خداست . . . .
ببین ننه . . . .
نشونی این حکمت و بده برم در خونش ,
بگم د لا مصب ,
مشکلت با من چیه آخه . . . .؟؟؟؟
گفتی حکمت خداست . . . .
ببین ننه . . . .
نشونی این حکمت و بده برم در خونش ,
بگم د لا مصب ,
مشکلت با من چیه آخه . . . .؟؟؟؟
- ۲.۵k
- ۰۲ مهر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط