{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

[چون تودارم همہ دارم...دگرم هیچ نبایَد∞]

[چون تودارم همہ دارم...دگرم هیچ نبایَد∞]
دیدگاه ها (۱)

+میشه بِبَخشـے؟ -چیو!! +خودتو بِ مـَن^∞^

تَصادفیـ نبوده‍ این همه‍ عادَتـ :))

خاطره تنها چیزیه که خوباش بیشتر از بداش اذیتت میکنه

- کأش مأمأن بأبأهأ بِفَہمَن- مأ فَقَط یہـ بأر زِندِگۍ میکٌنی...

گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی

🍒🌱چون تو را دارم ، همه دارم ، دگرم هیچ نیاید🍒🌱سعدی#believeme

من شب وروزبه فکرتم فقط دوست دارم یکباردیگه برگردی من خیلی دو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط