{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+میشه بِبَخشـے؟ -چیو!! +خودتو بِ مـَن^∞^

+میشه بِبَخشـے؟ -چیو!! +خودتو بِ مـَن^∞^
دیدگاه ها (۱)

تَصادفیـ نبوده‍ این همه‍ عادَتـ :))

غرق شدن همیشه توو آب نیس، توو غصه نیس، توو خیال نیس! ادم گاه...

[چون تودارم همہ دارم...دگرم هیچ نبایَد∞]

خاطره تنها چیزیه که خوباش بیشتر از بداش اذیتت میکنه

هر چیو از دست بدی بهترشو ب دست میاریبه جز من.!#poni

هر چیو از دست بدی بهترشو ب دست میاریبه جز من.!#me

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط