{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهـــایـــی همیـــــن اســــت

تنهـــایـــی همیـــــن اســــت


تکــــرار نا منظــــم من بــــی تـــو


بــی آنـــکه بــدانـی برای تو نفـــس میکشـــــم

💔 💔 💔 💔
دیدگاه ها (۱)

جدا ماندن از ...کسے که ...دوستش دارے ...فرقی با مردن ندارد.....

کرم زشت و تنها بودپیله بستپروانه شدزیبا شد و رفتحکایت توست ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط