جدا ماندن از ...
جدا ماندن از ...
کسے که ...
دوستش دارے ...
فرقی با مردن ندارد...
پس عمرے که...
بی تو مے گذرد...
مرگیست به نام زندگی...
💔 🔜 @
کسے که ...
دوستش دارے ...
فرقی با مردن ندارد...
پس عمرے که...
بی تو مے گذرد...
مرگیست به نام زندگی...
💔 🔜 @
- ۲۰۵
- ۱۰ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط