بالاخره نت پیدا کردم خدایا بوث
بالاخره نت پیدا کردم خدایا بوث
خبح
داشتم با خودم ور میرفتم یهو این بنده خدا از ته مغزم جلوی چشمام اومد
گفتم بد نیست بکشمش 🤔
امشب هم خوابشو دیدم 🤔🙏
معرفی میکنم
نزوکو اگه انیمه تا 6یا 7 فصل ادامه پیدا میکرد ::🙏
اونموقع که طفل بودم و اولین برای اولین بار داشتم انیمه رو میدیدم خیلی نزوکو رو دوست داشتم 🎀😭
حتی یادم میاد سر فصل سه ک داشت نزوکو میسوخت خیلی آبغوره( گریه کردم)گرفتم 🗿
اونموقع هنوووز تصور اینکه برن قلعه بی نهایت و موزان رو شکست بدن یه عقل جن هم نرسیده بود و همه منتظر بودن فصل 4 بیاد.
اونموقع همش فکر میکردم نزوکو ک انقدر قویه پس جزو دوازده کیزوکی ماه میشه. عدد چشم هم پیدا نکردم چشم دوما دم دستم بود همونو گذاشتم معذرت 🤔🙏
خداوکیلی سر ارت اول خیلی جر خوردم.
و بعد گفتم بزا یدونه دیگه بکشم شد ارت دوم که اونم دیدم باد همون ماتحته
خلاصه که ویدیوش هم گذاشتم
یعنی انقدر من گشادم که نکشیدمش روی خود عکس انجامش دادم 🗿🙏
ارت سومی هم همون کاری رو کردم که قبلی ها کردم 🙈
این نسخه نزوکو رو دوست دارم
جاتون خالی امروز خوابشم دیدم دیدم هممون یمشت شیطان مُدِرنیم
بعد هم خودمون هم دشمنامون جزو دوازده کیزوکی بودن 🚬🚬
خیلی خیلی حالکردم_🤔🎀
(الان همه:خب ی عنمون)
چیز
حمایت
خبح
داشتم با خودم ور میرفتم یهو این بنده خدا از ته مغزم جلوی چشمام اومد
گفتم بد نیست بکشمش 🤔
امشب هم خوابشو دیدم 🤔🙏
معرفی میکنم
نزوکو اگه انیمه تا 6یا 7 فصل ادامه پیدا میکرد ::🙏
اونموقع که طفل بودم و اولین برای اولین بار داشتم انیمه رو میدیدم خیلی نزوکو رو دوست داشتم 🎀😭
حتی یادم میاد سر فصل سه ک داشت نزوکو میسوخت خیلی آبغوره( گریه کردم)گرفتم 🗿
اونموقع هنوووز تصور اینکه برن قلعه بی نهایت و موزان رو شکست بدن یه عقل جن هم نرسیده بود و همه منتظر بودن فصل 4 بیاد.
اونموقع همش فکر میکردم نزوکو ک انقدر قویه پس جزو دوازده کیزوکی ماه میشه. عدد چشم هم پیدا نکردم چشم دوما دم دستم بود همونو گذاشتم معذرت 🤔🙏
خداوکیلی سر ارت اول خیلی جر خوردم.
و بعد گفتم بزا یدونه دیگه بکشم شد ارت دوم که اونم دیدم باد همون ماتحته
خلاصه که ویدیوش هم گذاشتم
یعنی انقدر من گشادم که نکشیدمش روی خود عکس انجامش دادم 🗿🙏
ارت سومی هم همون کاری رو کردم که قبلی ها کردم 🙈
این نسخه نزوکو رو دوست دارم
جاتون خالی امروز خوابشم دیدم دیدم هممون یمشت شیطان مُدِرنیم
بعد هم خودمون هم دشمنامون جزو دوازده کیزوکی بودن 🚬🚬
خیلی خیلی حالکردم_🤔🎀
(الان همه:خب ی عنمون)
چیز
حمایت
- ۴۰۹
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط