{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بغض میکنم...

بغض میکنم...
دیدگاه ها (۱)

ککا..نبینم..غمت‌....

یه کلمه بگووووو........... کامنت لطفا...؟؟؟؟؟؟

تو عاشقی رویادم دادی....

عــــــــشق.........!!!؛؛؛؛!!!

هنوز آخر شب میشه بغض میکنم......

صدایت میکنم با بغض مثل کودکی هایم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط