{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیزی واسه گفتن ندارم فقط میتونم بگم:

چیزی واسه گفتن ندارم فقط میتونم بگم:
کامنت ٭Pls ٭
دیدگاه ها (۲۲)

ده نفر اولی که کامنت بذارن ۱۵تا لایک دارن.بدوبدو.

دیشب تو‌خندوانه بود.کی دید برنامرو؟

نمیدونم برم یا نه !!انگار رفتنی شدم‌این روزا!!!بلاخره چند رو...

یه روز میشه که یه همچین پستی میاد تو‌ پروفایلم.چند روز دیگه ...

امروز چیزی واسه گفتن ندارم دوستان

درباره ی کشور فرانسه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط