{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیشب تو‌خندوانه بود.کی دید برنامرو؟

دیشب تو‌خندوانه بود.کی دید برنامرو؟
دیدگاه ها (۲۳)

اخی جوجو . حس پدریش منو کشته‌.چه صحنه ی با حالی.#پدر

زمینی شدنت مبارک کوچولو.کپی سوگنده کپیییییییی.

ده نفر اولی که کامنت بذارن ۱۵تا لایک دارن.بدوبدو.

چیزی واسه گفتن ندارم فقط میتونم بگم:کامنت ٭Pls ٭

⚽️ دیشب کی فوتبال دید تو کامنتا بگه ⚽️

تو کنسرت دیشب جیمین دید که یه بیبی آرمی داره گریه میکنه برای...

۵ تا از پستاتون بازنشر میکنم ۱۰ تا هم لایک فالو هم میشید فقط...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط