سلام بچه ها 👋🏻
سلام بچه ها 👋🏻
خوبید دیگه انشاالله ❔
من ی چند روزه هی می خوام رمان رو بزارم ولی هی بهم اجازه نمیده که بیشتر از دوتا پیام بفرستم 😮💨
براهمین من هر روز ی پارت می گذارم ✍🏻
دیگه شما هم به بزرگی خودتون ببخشید 🙏🏻
خوبید دیگه انشاالله ❔
من ی چند روزه هی می خوام رمان رو بزارم ولی هی بهم اجازه نمیده که بیشتر از دوتا پیام بفرستم 😮💨
براهمین من هر روز ی پارت می گذارم ✍🏻
دیگه شما هم به بزرگی خودتون ببخشید 🙏🏻
- ۸۱
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط