ای مـــــــــــــــرده شـــــــــــــــور ....!!!!!
ای مـــــــــــــــرده شـــــــــــــــور ....!!!!!
با ناز بشور که ناز کش نــــــــــــــــــــــــداشـــــــــــــــتم....!!!!
با اشک بشور........
میدانم آنانکه مـــــــــــــــــــیگفتند دوســـــــــــــــتت دارم یک بار هـــــــــــــــم برایم اشـــــــــــــــک نـــــــــــــــریختند...... نـــــــــــــــمیریزند.....!!!!!
مـــــــــــــــرده شـــــــــــــــور.....!!!!!!
ناخن هایت را کـــــــــــــــوتاه کـــــــــــــــن....!!!!!
بدنم زخـــــــــــــــمیست....!!!!!
او کـــــــــــــــه رحـــــــــــــــم نـــــــــــــــکرد.....!!!!
تـــــــــــــــو مدارا
........کن
با ناز بشور که ناز کش نــــــــــــــــــــــــداشـــــــــــــــتم....!!!!
با اشک بشور........
میدانم آنانکه مـــــــــــــــــــیگفتند دوســـــــــــــــتت دارم یک بار هـــــــــــــــم برایم اشـــــــــــــــک نـــــــــــــــریختند...... نـــــــــــــــمیریزند.....!!!!!
مـــــــــــــــرده شـــــــــــــــور.....!!!!!!
ناخن هایت را کـــــــــــــــوتاه کـــــــــــــــن....!!!!!
بدنم زخـــــــــــــــمیست....!!!!!
او کـــــــــــــــه رحـــــــــــــــم نـــــــــــــــکرد.....!!!!
تـــــــــــــــو مدارا
........کن
- ۱.۳k
- ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط