{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه امید بندم در این زندگانی که در نا امیدی سر آمد جوانی

چه امید بندم در این زندگانی که در نا امیدی سر آمد جوانی
سرآمد جوانی و ما را نیامد پیام وفایی از این زندگانی
دیدگاه ها (۱)

تو یه غلط املائی بیش نبودی. . .

مگه داریم❤

فقط خودت خدا

چرا رفتی

زیباترین معماری زندگیاین است کهپلیاز امید بسازیبالاتر ازدریا...

🗿🗿امروز از این پیام ها براتون امد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط