{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط خودت خدا

فقط خودت خدا
دیدگاه ها (۱)

چه امید بندم در این زندگانی که در نا امیدی سر آمد جوانیسرآمد...

تو یه غلط املائی بیش نبودی. . .

چرا رفتی

لایک. . .

خدا. خودت پناهم باش #خدا

خدا...

جان خودت فالو کن تورو خدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط