{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عشقم عاشقشم

عشقم عاشقشم
دیدگاه ها (۵)

نفسم عشقتم ......من برم باي

سلام كسي هست ....داغونم ....كاش ميميردم

خوب...عاشق بي انتها....بد....با احساس و محبت بيش از حد

بچه ها اگر رفتم ....ببخشيد ...شايد ديگه نباشم

اجی خوشگلم دمش گرم من اون اوایل که اومده بودم خیلی کمکم کرد ...

عاشقشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط