{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام كسي هست ....داغونم ....كاش ميميردم

سلام كسي هست ....داغونم ....كاش ميميردم
دیدگاه ها (۸)

عمرم ....نفسم...عاشقشم....ميميرم واسش....نباشه منم نابودم

واييي...مردم......عشقه...قربونش برم

نفسم عشقتم ......من برم باي

عشقم عاشقشم

داغونم :ـ)

داغونم کردی مرد

عباس رضایی | abbasrezaei

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط