{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خخ قربووووون کریس

خخ قربووووون کریس
از همشون بلند تره خخخ
عجیجم:-*



#اکسو
دیدگاه ها (۵)

پست تنهایی منو سارا:/کسی به غیر از ساراکامنت نیذاره

بخاطر اینکه عشقم سارا طرفدار مینهوئه هرروز چهارتا عکس بخاطرش...

ژوووووووووووووووونفیدااااااااااااااااااا#کریس

نخندین-_-گوگولیه من نقاشیش چه خوشگله دل ادمو میبرهاز منم هنر...

هرجور حساب میکنم سایلس از همشون ژذاب تره🎀🌚🛐

تقدیم به ارمی ها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط