{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نخندین-_-

نخندین-_-
گوگولیه من نقاشیش چه خوشگله دل ادمو میبره
از منم هنرمند تره بوخودا



#کریس
دیدگاه ها (۱۵)

ژوووووووووووووووونفیدااااااااااااااااااا#کریس

خخ قربووووون کریساز همشون بلند تره خخخعجیجم:-* #اکسو

جیغغغغغغغغغغغغ گلکسیییییی#کریس

خدااااا چقد جیگره این بشرررررر#کریس

سروده ام برای امیرالمؤمنین :منم آن عاشق اهل و خاندان علی / ز...

(سناریو و ری اکشن انیمه) موضوع: چجوری اعتراف میکنن؟ ــــــــ...

My uncle (part 52)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط