خیلی هوا گرم شده...نمیگم جات خالی...ولی بدون یه چیزی هست
خیلی هوا گرم شده...نمیگم جات خالی...ولی بدون یه چیزی هست که وجودم رو خنک میکنه..لذتی که وجودم رو سرشار میکنه از تحمل این سختی ها..اون هم فکر کردن به تو هست..اینهارو میگم تا نگران من نباشی..میدونم که چقدر تو فکر منی...منو ببخش که باعث دلنگرانی های تو میشم..
- ۱.۵k
- ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط