ای که تمامی وجودم را پر میکنی..خوب میدانم که به خاطر من ت
ای که تمامی وجودم را پر میکنی..خوب میدانم که به خاطر من تحمل میکنی طعم تلخ دوری را,امروز با باد گفتم حدید دلتنگی هردویمان را..تحمل نکرد و به خود پیچید و طوفان شد .خدایا خوب میدانم که مرا میبینی..وگرنه فرشته ای مثل همسر زیبایم نصیبم نمیکردی,,طاقت دوری را تمامش کن..
- ۸۳۷
- ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط