{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بس که ازرده شدم

بس که ازرده شدم
چشم به پایان دارم...
دیدگاه ها (۲)

نمیدونم...

پر از لحظه هایی که دوستشان ندارم...:'(

عاقاااااا من برم خودکشی...・゚゚・(>д<)・゚゚・

پایان آتش بس و آغاز جنگ

اقا ان نزنیدمن پارت بعدو میزارم خسته شدم از بس کم حمایت شدمب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط