{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تمـــام نوشتــــہ هایــم عاشقــانہ بود

تمـــام نوشتــــہ هایــم عاشقــانہ بود

ولی خــط خورد

وقتــی نوشتی: بایــــد بروے ۰😔 ✋
دیدگاه ها (۱)

پشتِ تمامِتغییرِ رفتارهای یکهوییِ آدمها،یک نفرِ سومی هست...ش...

‏بی‌عشق نشاط و طرب افزو...

ای دل اگرت طاقت غم نیست بروآوارهٔ عشق چون تو کم نیست بروای ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط