تمـــام نوشتــــہ هایــم عاشقــانہ بود
تمـــام نوشتــــہ هایــم عاشقــانہ بود
ولی خــط خورد
وقتــی نوشتی: بایــــد بروے ۰😔 ✋
ولی خــط خورد
وقتــی نوشتی: بایــــد بروے ۰😔 ✋
- ۱۶۱
- ۲۳ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط