{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

....

....
دیدگاه ها (۳)

کی دل به حرف ادم گوش دادکه الان دومین بارش باشه!؟؟؟؟؟

کی دوسم داله دستس لو بالا بدیله...خخخ

خستهههههههه.شدم ازبس منتظرت مانده ام تابلکه بیایی.....

.کامنتتتتتتتتتت پلیززز...یادتون نره..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط