{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی دل به حرف ادم گوش دادکه الان دومین بارش باشه!؟؟؟؟؟

کی دل به حرف ادم گوش دادکه الان دومین بارش باشه!؟؟؟؟؟
دیدگاه ها (۷)

کی دوسم داله دستس لو بالا بدیله...خخخ

...

....

خستهههههههه.شدم ازبس منتظرت مانده ام تابلکه بیایی.....

یکم آدم حرف گوش کُن باشه😕😅🙊

♨️ #زنده_از_حرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط