{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب گایز...از اونجایی که الان بسیار بدبختانه نت ها ملیه و

خب گایز...از اونجایی که الان بسیار بدبختانه نت ها ملیه و من هیچ چیزی از باکودکو تو گالریم نمونده و همچنین دارم فن فیک ها رو کامل میکنم و هیچی برای فعالیت کردن ندارم ، میخوام از استرنجر تینگز فعالیت کنم
"جهت تغییر وایب پیج
دیدگاه ها (۵)

لابد اینم ۲۶ (این پست)توی پست های خودم هم شانس ندارم💔🗿

جدیدن داره ازش خوشم میاد😔🛐

سلام به همگی 😆🤏🏻بچه ها اینم از این ادیتم با این وایب 👈🏻👉🏻قرا...

دروداومدم یکم وقتتون رو بگیرمتقریبا مدت زیادیه که داخل ویسگو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط