{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جدیدن داره ازش خوشم میاد😔🛐

جدیدن داره ازش خوشم میاد😔🛐
دیدگاه ها (۶)

لابد اینم ۲۶ (این پست)توی پست های خودم هم شانس ندارم💔🗿

خب گایز...از اونجایی که الان بسیار بدبختانه نت ها ملیه و من ...

کپشن رفته گل بخره برای این شیپ...😅

[سناریو شماره ی ۳]چرا منپارت۱۸ساعت ۴:۵۶ چهارشنبهبارون می‌بار...

تنها شخصی که تو فوتبال ازش خوشم میاد :

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط