{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما همینیم که هستیم

ما همینیم که هستیم

شاخ نیستیم چون گاو نیستیم

خاص نیستیم چون عقده نداریم

بالا نیستیم چون پرچم نیستیم

فقط یه آدمیم، چیزی که خیلیا نیستن
دیدگاه ها (۱)

محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم ؛ آنچه را که اسمش را غرور...

نترس!!تا از ریسک هایت بهترین بهره را ببری 👌

رنجشی نیست !!!
آدم ها همینند !!!
خوبند اما فراموشکارند .

الهی هرچی نیت قلبیه نمایان شه

جوجه امروزی به جوجه دیروزی چیزی یاد میده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط