{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رنجشی نیست !!!
آدم ها همینند !!!
خوبند اما فراموشکارند .

رنجشی نیست !!!
آدم ها همینند !!!
خوبند اما فراموشکارند .
دیدگاه ها (۲)

ما همینیم که هستیمشاخ نیستیم چون گاو نیستیمخاص نیستیم چون عق...

وقتی ادم مورد علاقه ام نیستوقتی از ادم موردعلاقه ام جدا شدم

بعضی ها عجیب خوبند💚

اگه ادم فضایی ها واقعی نیست اینو توضیح بدین 👽

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط