{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قراره اینو بکشم دعا کنین خوب در بیاد...

قراره اینو بکشم دعا کنین خوب در بیاد...
دیدگاه ها (۱)

خب خب دعاهاتو مستجاب نشد...تِر زدم تو نقاشی😐😑

اولین نقاشی که حس میکنم از بقیه۱٪بهترعه

عکسایی که ازشون نقاشی کردم

این خوب نشدعکسایی که ازشون نقاشی کردم رو پست میکنم

خب برای اولین بار اومدم آرت این مدلی بکشم ریدم...تو کلینیک م...

نظرتونه اینو بکشم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط