{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب خب دعاهاتو مستجاب نشد...

خب خب دعاهاتو مستجاب نشد...
تِر زدم تو نقاشی😐😑
دیدگاه ها (۱)

اولین نقاشی که حس میکنم از بقیه۱٪بهترعه

عکس قبلی خوب نبود...ولی این خیلی کیوته عه😗😗

قراره اینو بکشم دعا کنین خوب در بیاد...

عکسایی که ازشون نقاشی کردم

تر زدم تو ادیت زدنم 🗿👺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط