{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ااااای جووووونممممممم نگا قیافشوووووو

ااااای جووووونممممممم نگا قیافشوووووو
دیدگاه ها (۱)

قلبونت عخشم

عاشق دیونه بازیشم

تو ی دقیقه این پست پر کامنت هاااااا بگییییییین جییییییغ خخخخ

چقد سوووکیییییی

تو این عکس.... کسی ک به کیساکی ک بغض کرده نگا کرده؟ کسی ب را...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط