{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو ی دقیقه این پست پر کامنت هاااااا بگییییییین جییییییغ خ

تو ی دقیقه این پست پر کامنت هاااااا بگییییییین جییییییغ خخخخ
دیدگاه ها (۱۸)

ااااای جووووونممممممم نگا قیافشوووووو

قلبونت عخشم

چقد سوووکیییییی

کی میاد سلفی بگیریم؟؟دووووستاااای کره ای بیان ایینجااااا بیح...

کامنتا رو بترکونید

اگه درخواستی دارید تو کامنت این پست بگید

توی کامنت های این پست در باره ی من هر سوالی یا ایده ای دارید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط