{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من ویدیو ای راجب تولد شوگا نذاشتم چون عروسی داداشم

بچه ها من ویدیو ای راجب تولد شوگا نذاشتم چون عروسی داداشم بود وقت نکردم ادیت بزنم دیروز تونستم ادیت بزنم ولی عروسی خیلی بد بود فقط میخواستم زودتر تموم شه با اینکه عروسی داداشم بود واقعا دلم میخواست عروس و فامیلاشون رو بزنم
دیدگاه ها (۳)

تولدت مبارک:) البته سه روز گذشته😅

چطوری انقدرر جذاببههههمیخواستم ویدیو بگیرم ولی مامانم داشت ج...

🥺

هالو!

#پارت1واقعا امروز خیلی خوشحالم امروز تولد تهیونگ و قرار بعد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط