☜اونی که لیاقت مارو نداره ↯ ↖ خب نداره دیگه چکار کنیم؟↗
☜اونی که لیاقت مارو نداره ↯ ↖ خب نداره دیگه چکار کنیم؟↗ ↭غصه کم سعادتی مردمو هم ما باید بخوریم؟! والا بخدا^_^
- ۵.۵k
- ۰۳ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط