چقدر کم توقع شده ام..!!
چقدر کم توقع شده ام..!!
نه آغوشت را میخواهم..
نه یک بوسه،،حتی بودنت را...........!!
همین که بیاییو از کنارم رد شوی
کافیست!!
مرا به آرامش میرساند
حتی اصطکاک سایه هایمان.........!!
نه آغوشت را میخواهم..
نه یک بوسه،،حتی بودنت را...........!!
همین که بیاییو از کنارم رد شوی
کافیست!!
مرا به آرامش میرساند
حتی اصطکاک سایه هایمان.........!!
- ۸۹۲
- ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط