در حسرتِ زندگیِ دیگران..
در حسرتِ زندگیِ دیگران..
برای این است که از بیرون که نگاه میکنی، زندگیِ دیگران یک کلّ است که وحدت دارد، امّا زندگیِ خودمان،
که از درون نگاهش میکنیم،
همهاش تکّهتکّه و پارهپاره بهنظر میآید.
هنوز هم در پیِ سرابِ وحدت میدویم!
#آلبر_کامو
برای این است که از بیرون که نگاه میکنی، زندگیِ دیگران یک کلّ است که وحدت دارد، امّا زندگیِ خودمان،
که از درون نگاهش میکنیم،
همهاش تکّهتکّه و پارهپاره بهنظر میآید.
هنوز هم در پیِ سرابِ وحدت میدویم!
#آلبر_کامو
- ۸۸۱
- ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط