{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقانه‌ها kesad 3882268

دیدگاه ها (۳)

امروز امتحان شیمی داشتم

وقتی از مدرسه اومدم بیرون دیدمشخیلی جیگر نه؟

چه زیباست در آغوشت گم شدن

دوس داشتم کنارم بودینهرویایم

مواظب قلبتون باشین

ماجرای دست هایت 🤝دستات قشنگ ترین گرفتنیِ دنیاست ...❣💞

ᥫ᭡میترسم آنقدر دوستت بدارم که خدا شک کند شروع عشق واقعیاز ما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط