{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه زیباست در آغوشت گم شدن

چه زیباست در آغوشت گم شدن
دیدگاه ها (۸)

امروز امتحان شیمی داشتم

دوس داشتم کنارم بودینهرویایم

دلم می خواست واقعی بودینهی توهم تو شباب

مرا در گوشه ای از پناهگاه اغوشتجای بده ، که هوا بس نفس گیر ا...

زیباست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط