{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ویسگون و کاربران ayliwn.s 28133164

دیدگاه ها (۲)

دوش می آمد و رخساره برافروخته بود...... تا کجا باز دل غم زده...

طنز کامنت یادت نره

.هم شاهد غروب گل ارغوان به خونهم راوی حديث لب خيزران شده🏴 شه...

۱۰ بدیم ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط