{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا جای تاسف داره

واقعا جای تاسف داره
دیدگاه ها (۱)

در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم.... فکر آنچه تو اندیشی. ....حک...

بخاطر نجات پدر و مادرمونم که شده خدائی باشیم

آی بچه شیعه حواست باشه که دوتا چشم همیشه تو رو میپاد

ما مختاریم که مختارثقفی باشیم یا شمربن ذلجوشن

بیبی مانستر

جای امیر تتلو واقعا خالی 💔

واقعا شیراز جای قشنگی هستش 🤙🏻😄

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط